We helpen je niet alleen bij de promotie van jouw project, maar ondersteunen je ook op logistiek vlak... En we hebben enkele leuke extraatjes in petto. Zo kan jij je volop focussen op de dag zelf.
Ondersteuning op vlak van communicatie en marketing
Naast ons algemeen mediaplan, waarin we jouw project en de sleutelrol van de architect promoten, voorzien we heel wat extra’s waar je zelf mee aan de slag kan.
- Een eigen webpagina volledig in teken van jouw project
- Zelf in te vullen aan de hand van een persoonlijke login. We voorzien eveneens de nodige tips om dit zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
- Je krijgt de mogelijkheid om aan een voordeeltarief een video te laten opnemen en toe te voegen aan je pagina.
- Zet je project mee in de kijker a.d.h.v. tools in opmaak van de Renovatiedag
- Een gepersonaliseerde mailing om uit te sturen naar je netwerk.
- Een banner om in je e-mailhandtekening te plaatsen.
- Een raamdisplay die duidelijk maakt dat jouw project te bezoeken is tijdens de Renovatiedag. Op de dag zelf is het bovendien een handig herkenningspunt voor de bezoekers.
- Leg contact met je bezoekers
Via je persoonlijke login kan je zowel voor als na het bezoek de namen en mailadressen raadplegen van de verbouwers die een afspraak boek(t)en.
Attenties
-
Attentie voor de opdrachtgever of bewoners
We voorzien een gepaste attentie om de bewoners te bedanken voor hun gastvrijheid.
-
Display met renovatiebrochure
Onze renovatiegids bevat tal van tips & tricks om zorgeloos te verbouwen. Bovendien zetten we de meerwaarde van de architect in de kijker. Een magazine dat verbouwers zeker weten te appreciëren.
Praktisch
- Je ontvangt een Renovatiedag-badge om jezelf kenbaar te maken.
- We voorzien een affiche 'Niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen'.
- Jouw project is verzekerd in geval van schade.